.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زمینه آزادی 500 زندانی جرایم غیرعمد مازندران به زودی فراهم می‌شود
مدیرعامل ستاد دیه کشور از فراهم کردن زمینه آزادی 500 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان مازندران تا پایان سال خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سیداسدالله جولایی در جلسه با رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز استان و اعضای ستاد دیه مازندران از فراهم کردن زمینه آزادی 500 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان تا پایان سال خبر داد.

 

وی با بیان اینکه سال گذشته با برگزاری 400 جشن گلریزان در کشور چندین هزار نفر از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد شدند، تصریح کرد: سهم استان از جشن‌های گلریزان بسیار کم بوده است و امیدواریم با تدبیر عملی رئیس کل دادگستری مازندران شاهد پررونقی جشن‌های گلریزان در شهرهای استان و آزادی زندانیان باشیم.

مدیرعامل ستاد دیه کشور با بیان اینکه این زندانیان غالبا به جرم صدور چک بی‌محل و عدم توانایی در پرداخت مهریه و دیه در زندان هستند، ابراز امیدواری کرد با اختصاص ساختمانی برای ستاد دیه استان، تقویت نیروهای ستاد و برگزاری جشن گلریزان در 22 شهر بزرگ استان، زمینه آزادی زندانیان بیشتری فراهم شود.

وی با قدردانی از حمایت مراجع قضایی استان در کاهش جمعیت‌ زندان‌ها بر ضرورت اقدامات فرهنگی در سطح استان   تاکید کرد و گفت: توقع مااین است، استان مازندران نیز به مانند استان‌های خوزستان، آذربایجان شرقی و هرمزگان، پیشرو در برگزاری جشن های گلریزان وآزادی زندانیان باشد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران نیز با بیان اینکه ستاد دیه بار زیادی را از دوش جامعه و خانواده‌های مددجویان برمی دارد، گفت: آسیب‌های اجتماعی و تبعات زندان، متوجه جامعه و ارکان خانواده است و ستاد دیه در کاهش این آسیب‌های اجتماعی بسیار تاثیرگذار است.

 

براساس گزارش نائب رئیس ستاد دیه کشور، در سال گذشته 139 نفر از زندانیان استان با کمک ستاد دیه آزاد و در9 ماهه گذشته نیز 121 نفر از زندانیان مازندران، از زندان آزاد شدند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.